Klaar voor vertrek

18 januari 2019 - Schiphol, Nederland

20190118_15441120190118_135732

We zitten op Schiphol, laatste uurtje voor vertrek. Zojuist 5 grote tassen en een extra buggy ingecheckt. De jongens afscheid genomen van Corina. De mevrouw van de douane wilde toch wel even weten wat die twee tieners tijdens een schoolperiode in China gaan doen. Een zusje ophalen vond ze gelukkig een goede reden. En de waterpokken die Mea boven het hoofd hingen zijn (nog) niet doorgebroken.

20190118_101150Voorbereiding1

Op weg naar Lin, zo fijn dat het nu zo ver is!! Nathalie en ik hadden allebei een rare laatste week van heel veel werk afronden en overdragen, lange lijsten van spullen om mee te nemen, voor ons maar natuurlijk ook voor Lin, en de zenuwen van de aanstaande ontmoeting. Gelukkig heel veel lieve support van collega's, vrienden, familie. Goede en soms ook therapeutische gesprekken, fijne berichten en afscheidswoorden. Heel fijn hoe geïnteresseerd, behulpzaam en begripvol iedereen is. Dank ook voor alle geduld met ons, de laatste weken hadden we allebei aardig last van "zwangerschapshormonen", we beloven beterschap voor wanneeer we terug zijn!!

We hebben onze reisgenoten ontmoet, een familie van drie die hun tweede adoptiekindje gaan verwelkomen en Ineke die ons vanuit Meiling begeleidt. Zij zullen straks vanuit Beijing naar een ander deel van China reizen maar de tweede week in Beijing komen we elkaar weer tegen.

Zo naar de gate!

Groetjes van Nathalie en Steven

1. Mouhsin:
    Heel veel plezier en geniet van elk moment! Gr., Mouhsin
  2. Esther Florusse:
    18 januari 2019
    Een goede reis allemaal. Vanuit Breda leven we met jullie mee. Lin boft dat ze in zo'n mooi gezin terecht komt.
  3. Wendy:
    18 januari 2019
    Een bijzondere en mooie reis gewenst allemaal! Super fijn om jullie avontuur te kunnen volgen!
  4. Bart:
    18 januari 2019
    Ontzettend leuk en spannend om jullie verslagje te lezen. Wat spannend voor jullie ennook zo heel speciaal! Een hele goede reis. Heel veel liefs vanuit Lanaken. Dikke kus en knuffel vans allen!
  5. Sonja:
    Goed om te lezen. Fijn om mee te lezen. Denk aan jullie! X Sonja
  6. Janneke Schraven:
    18 januari 2019
    Geniet van wellicht de mooiste en waardevolste reis van jullie gezin! En heel bijzonder dat we dankzij deze site mee mogen lezen. Geniet van alle mooie momenten!
  7. Marjolein:
    20 januari 2019
    Heel bijzonder en spannend! Mooi dat jullie het met z'n allen doen. Succes daar. X Lein